Alive
Administrator Nieszczęsny
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:51, 07 Sty 2011 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin z dnia 7.01.2011 roku, godz. 22:51
1. Założycielem i administratorem forum jest Alive.
2. Zadaniem administratora i moderatorów jest utrzymywanie porządku na forum; mają oni uprawnienia większe niż standardowi użytkownicy.
3. W razie pytań lub zastrzeżeń użytkownik może zwrócić się do moderatorów lub administratora poprzez wiadomość prywatną, e-mail lub temat w odpowiednim dziale.
4. Zmiana nazwy użytkownika nie jest dozwolona, prosimy zatem o rozważną rejestrację.
5. Aby usunąć swoje konto należy się skontaktować z administratorem poprzez e-mail.
6. Usunięcie konta użytkownika może nastąpić także bez jego wniosku, na skutek notorycznego nieprzestrzegania regulaminu, spamowania, nie wykazywania żadnej poprawy pomimo ostrzeżeń, posiadania dwóch lub więcej kont lub braku aktywności przez okres 60 dni.
7. Użytkownik nieprzestrzegający regulaminu podlega następującym karom:
• upomnienie przez administratora/moderatora przez wiadomość prywatną (bez żadnych konsekwencji)
• przyznanie ostrzeżenia (po 3 ostrzeżeniu konto danego użytkownika zostaje zbanowane na okres 90 dni, w razie nieporozumienia użytkownik ma 7 dni na skontaktowanie się z administratorem)
8. Na forum zabronione jest:
• spamowanie przez PM lub e-mail
• wielokrotne zachęcanie użytkowników do odwiedzania konkretnej strony internetowej
• przeklinanie i używanie zwrotów powszechnie uważanych za obraźliwe
• prowadzenia prywatnych wojen na wątkach
• reportowanie postów spełniających regulamin
• przejawianie chamstwa i nietolerancji
• publikowanie pornografii, zdjęć/obrazków powszechnie uważanych za obraźliwe/niemoralne, treści opatrzonych prawami autorskimi
• reklamowanie serwisów erotycznych
• umieszczania tego samego postu w kilku działach (wyjątek: ogłoszenia administratorów i moderatorów)
• pisanie stylem utrudniającym czytanie (np. WIELKIMI LITERAMI czy fAlOwAnYmI, nie należy także pisać całego postu kursywą, wytłuszczoną czcionką czy na kolorowo (odpowiednie kolory są przyporządkowane administratorom i moderatorom, którzy używają ich do zwracania uwagi użytkownikom – takich uwag NIE WOLNO usuwać)
9. Za post niezgodny z regulaminem uważa się:
• post mający mniej niż 10 wyrazów na temat (za wyraz nie uznawane są: emotikony, cytaty, znaki interpunkcyjne oraz słowa typu bla, phi itp.)
• post odbiegający od tematu lub nic do niego nie wnoszący (np. zgadzający się ze zdaniem poprzednika: „masz rację”, „też tak myślę”)
• post, który powinien być wiadomością prywatną (PM)
10. Maksymalny rozmiar avatara to 100x100 pikseli, sygnatury w podpisie 500x350, a wstawianego zdjęcia 640x400, większe zdjęcia mogą się pojawiać w postaci miniatur z odnośnikami lub linków.
11. Maksymalna ilość sygnatur w podpisie: 1.
12. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
13. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
Ostatnio zmieniony przez Alive dnia Nie 22:06, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|